Videoita pätevyysjärjestelmään kuuluvien urakoitsijoiden työmailta yhdistyksen nettisivuille

Salaojayhdistys on tuottanut salaojituksen pätevyysjärjestelmään kuuluvien urakoitsijoiden työmailta videoita. Työmaakäyntien yhteydessä kuvatut videot ovat nähtävissä kunkin urakoitsijan yhteystietojen alla.

Salaojayhdistys ry ylläpitää salaojituksen pätevyysjärjestelmää, joka sisältää henkilökohtaisen salaojasuunnittelijan pätevyyden ja yrityskohtaisen salaojaurakoinnin pätevyyden. Pätevyys myönnetään vuodeksi kerrallaan niille suunnittelijoille ja urakoitsijoille, jotka täyttävät pätevyysvaatimukset.

Salaojasuunnittelijoiden ja – urakoitsijoiden yhteystiedoissa on merkintä niiden kohdalla, joille todennettu pätevyys on myönnetty.